Kundesenter

Her kan du få svar på spørsmål angående busskort, reisevilkår, hittegods med mer.

Ris, ros og annet

Hvis du ønsker å ta kontakt med oss, kan du gjøre det via kontaktskjema, e-post, telefon eller brev.
 

Hittegods

Hver dag blir det liggende igjen votter, luer, poser, sekker eller andre eiendeler på våre busser. Det meste av dette havner til slutt hos Fagernes Skysstasjon, Jernbanevegen 7 på Fagernes.
Uavhentet hittegods blir etter tre måneder enten kastet, levert til hjelpsending/miljøstasjon eller innlevert til Politiet (avhengig av beskaffenhet og verdi).

Har du mistet noe på våre transportmidler kan du fylle ut skjemaet her.

 

Ruteopplysning

Utover våre egne rutetider finnes flere rutetider her:


Hvor


Internett
Tlf. fra samme fylke
som reisen skal tas
Tlf. utenfra fylket hvor
reisen skal foregå
Nor-Way Bussekspress nor-way.no 177 815 44 444
Oppland opplandstrafikk.no 177 815 00 191
Oslo og Akershus Ruter.no 177 815 00 176
Buskerud Brakar.no 177 815 00 184
Sogn og Fjordane kringom.no 177 815 00 178
Hordaland  Skyss.no  177 815 00 198

 

Reisevilkår

Her finner du informasjon om vilkår for transport med rutegående busstrafikk i Norge

 

FAQ

Her er svarene på de mest stilte spørsmål om JVBs tjenester. 

Hvis du ikke får svar på ditt spørsmål på denne siden, ta kontakt med JVBs kundeservice.
Vi forsøker å svare på alle forespørsler innen 24 timer eller en virkedag.